Teslimat Koşulları (İmotim Mobilya AVM )

 Teslimat Koşulları

Teslimat ve Ödeme :


1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak,
AKBANK hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz:
AKBANK İNEGÖL ŞUBESİ

IBAN: TR59 0004 6001 6888 8000 1813 80


2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da AKBANK online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan toplam tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.


3) Sipariş Bedeli İadesi


Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda İMOTİM Mobilya Elektronik Ticaret AŞ üç iş günü içerisinde ürün bedelini ödeme yaptığınız hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder.

4) Teslimat

Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri hızlı bir şekilde sizlere ulaştırmanın gayreti içerisindeyiz. Ancak stokta bulunmayan ürünlerin teslim süresi 25 gündür.

Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.

Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır.

Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir. Türkiye dışı nakliye hizmetimiz mevcuttur. Türkiye dışı nakliye hizmetlerimiz için lütfen müşteri hizmetleri birimimiz ile irtibat numaralarımızdan, veya web sitemizde canlı müşteri hizmeti sohbet odamızdan irtibata geçiniz.

5) Ödeme Takibi


Elektronik ödeme sistemimiz herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.

Belirtilen adreste herhangi bir hata olması durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.

 Lütfen dikkat ediniz!

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Tüm kargolarımızın nakliyesi sigortalıdır.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda     0546 497 1666 numaralı telefona veya 
info@imotim.com.tr adresine gönderiniz ve mümkün ise, irtibat telefonlarımızdan veya web sitemizdeki canlı müşteri hizmetleri sohbet odamızdan bizi haberdar ediniz.

Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.